dimecres, 23 de març del 2011

Atabalada

Fa uns dies que vaig molt atabalada, ha començat el semestre i estic en procés de canvi de pis. Treballar pel matí, estudiar per la tarda i organitzar-me per la nit, tinc més coses a fer que temps per fer-les. Així que no em queda temps pel blog, em sembla que estaré una temporadeta sense entrades noves.

Però no us penseu que me n'oblido! El poc temps que em queda entre pensar què he de fer i com ho he de fer, van sortint idees, coses noves a fer, a crear... crec que m'hauria de comprar una llibreta de dibuix on, amb més o menys gràcia, plasmar-hi les idees per no perdre-les.

Només volia explicar-vos el perquè de la meva falta d'expressió i dir-vos que em podeu seguir al twitter, allí tot és més ràpid i més fàcil.

I per a que no us quedeu amb les ganes, aquí us deixo un dels projectes que tinc en ment des de fa temps però que no trobo mai el moment per a fer-ho: (si cliqueu a sobre de la imatge anireu al blog d'on la he tret)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada