dimecres, 16 de febrer del 2011

L'estoig dels ganxets

Avui us vull presentar l'estoig que faig servir per portar amunt i avall els meus ganxets i agulles, només els que necessito pel treball que estic fent.

Un dijous, preparant la bossa per marxar de cap de setmana, em vaig trobar amb un munt d'eines que necessitava endur-me si volia acabar el ganxet que estava fent, no trobava res a mida, així que, com que tenia la tarda lliure, em vaig posar a fer un estoig amb la roba que m'havia sobrat de les cortines de la cuina, unes que tinc per a amagar el que tinc a l'estanteria. Vaig agafar la maquina de cosir, les tisores de tallar roba i les agulles de cosir, i sense ni pensar-ho, vaig començar a tallar per aquí i per allà, i va resultar sortir un estoig prou divertit:



L'estoig és tou i hi caben unes petites tisores a més dels ganxets, agulles de llana i de més. És molt còmode i no té perill de que els ganxets traspassin la roba.

Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada